دهکده ویلایی چناران کلاردشت

مجموعه ویلایی،تجاری مهندسی ساز در شهر کلاردشت: قله زیبایی های ایران

دهکده ویلایی چناران کلاردشت

مجموعه ویلایی،تجاری مهندسی ساز در شهر کلاردشت: قله زیبایی های ایران

دهکده ویلایی چناران کلاردشت

Chenaran Complex
اجاره و فروش ویلا و سوئیت - باغ و زمین
دهکده ویلایی چناران 2 ، واقع در یکی از بهترین مناطق شهر ییلاقی کلاردشت استان مازندران، در دامنه تپه های کردیچال با اشراف کامل به مناظر طبیعی، جنگل کوهدشت و شهرزیبای کلاردشت ، در شیب ملایم 7 درجه و موقعیت شمالی جهت بهره مندی واحد ها از حداکثر زمان نورگیری و در جهت بادهای موسمی واقع شده است.
طراحی ، برنامه ریزی و اجرای این پروژه توسط تیمی متشکل از مهندسان مشاور و طراح و ناظر و مشاوران حقوقی و مالی در گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز و با مشارکت بانک اقتصادنوین انجام شده و در سال 97 بطور کامل افتتاح شده است است.
این پروژه در زمینی به مساحت 3140 متر مربع با کاربری مسکونی و خدماتی با حدود 2200 متر مربع زیربنا شامل واحدهای ویلایی دوبلکس 1 تا 4 خوابه 90 الی 200 متری با طراحی و تجهیزات مدرن و بالاترین کیفیت روز ساخته شده و بصورت مبله تحویل خریداران می گردد.
بطور خلاصه می توان ادعا کرد این مجموعه یکی از بهترین شهرک های احداث شده در شمال کشور و شهرستان کلاردشت می باشد.
آدرس پروژه کلاردشت، روبروی اسپند کلا، خیابان چناران، نبش کوچه پرستش، شهرک چناران 2
مدیر پروژه : 02122981922
تلفن کلاردشت : 01152633035
دفتر تهران : 02166912560
فکس : 02166905331
پست الکترونیک : aria@dr.com
صندوق پستی تهران: 167-14195

 شرکت سرمایه گذاری توسعه سلامت البرز/کارگزار : شرکت سهامی چناران سازه البرز،  عضو گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز با توجه به تقاضای بازار و اهداف اساسنامه، جهت جلب مشارکت مردمی، هدایت سرمایه در مسیر پربازده و با توجه به تدابیر مرکز مطالعات راهبردی گروه البرز، در نوبت سوم نسبت به واگذاری سهام واحدهای 3 و 4 مجموعه ویلایی چناران 2 واقع در کلاردشت - ابتدای خیابان امامزاده سه تن، بعد از تالار باغ سبز، نبش کوچه پرستش،  پلاک ثبتی 619 فرعی از  13 اصلی به شرح مشخصات ذیل اقدام می نماید :

* خریدار هر سهم مالک سندی یک مترمربع از اعیان و تمامی ملحقات و مشاعات واحد خریداری شده در  مجتمع مسکونی چناران کلاردشت می باشد که با انجام تشریفات انتقال سهام در شرکت سهای خاص به نام وی منتقل می گردد.

* همچنین خریدار هر سهم مالک همان مقدار از منافع واحد مورد خریداری نیز می گردد که نحوه استفاده از آن بر اساس آئین نامه داخلی شرکت که در مجمع عمومی سهامداران مصوب می گردد خواهد بود. بر این اساس مالک هر 5 سهم معادل 12 روز در سال (3روز در هر فصل) امکان بهره مندی از منافع موضوع سهام را خواهد داشت که زمان آن بر اساس قرعه کشی سالیانه در مجمع عمومی سهامداران در پایان هر سال برا ی سال بعد مشخص می گردد. 

* خرید و فروش سهام بر اساس قانون تجارت و ضوابط نقل و انتقال سهام در شرکت های سهامی خاص با پرداخت عوارض قانونی و انجام تشریفات لازم صورت می گیرد.

* هزینه های نگهداری موضوع سهام و هزینه های مربوط به شرکت و مجامع بالسویه بر عهده سهامدارن است که بر اساس اعلام حسابداری شرکت بصورت شارژ ماهیانه از مالکین دریافت می شود.

* حداقل میزان خرید به ازای هر نفر 5 سهم بوده و تعداد سهام مورد خریداری می بایست ضریبی از عدد 5 باشد.

* مالکین سهام می توانند با ارائه درخواست کتبی به هیئت مدیره و معرفی خریدار با امضای صورتجلسه فروش سهام ، پرداخت هزینه های قانونی و ثبت صورتجلسه فوق در دفاتر شرکت نسبت به انتقال سهام خود به شخص ثالث اقدام نمایند. در اینصورت یک درصد از مبلغ فروش سهام بعنوان هزینه نقل و انتقال توسط شرکت دریافت می گردد.

* با توجه به اینکه ساختمان بصورت مبله و با تجهیزات کامل آب ، برق و گاز به هر فرد در مدت مشخص شده تحویل می گردد، وی موظف به محافظت و تحویل کامل و سالم ساختمان و تجهیزات آن به نماینده شرکت و پرداخت هزینه شارژ در هنگام خروج است و در صورت ایراد خسارت موظف به پرداخت فوری آن خواهد بود تا مورد خسارت تعمیر یا معاوضه شده و جهت استفاده سهامدار بعدی آماده گردد. نماینده شرکت به هنگام تحویل کلید واحد اقلام موجود در لیست نصب شده در ساختمان را به سهامدار تحویل و رسید اخذ می نماید.

* مسئولیت سکونت اشخاص ثالث در مدت معین مربوط به هر سهامدار از هر جهت بر عهده وی می باشد. سهامدار در صورت تمایل جهت به اجاره گذاردن زمان خود، موارد را کتبا به دفتر شرکت اطلاع می دهد تا طبق ضوابط نسبت به اجاره آن به سایرین اقدام گردد. در اینصورت 50درصد مبلغ اجاره بهای جهت هزینه های بازاریابان، خدمات و ... کسر و الباقی به حساب سهامدار واریز می گردد.

* زمان مشخص شده برای هر سهامدار بر اساس قرعه کشی سالیانه انجام شده ، توسط هیئت رئیسه مجمع عمومی ثبت و تقویم و کتبا به اطلاع کلیه سهامداران می رسد. جابجایی زمان مشخص شده بین سهامداران با هماهنگی دفتر شرکت بلامانع است.

* آئین نامه فعالیت شرکت، نحوه استفاده مالکین، تعیین بهای روز سهام و تامین هزینه های شرکت و محل درآمد آن در مجمع عمومی سهامداران تعیین و تصویب می گردد.

 * جابجایی سهام خریداری شده شهرک چناران با سهام مالکیتی مجتمع باغ لاله کلاردشت مشروط به وجود سهام قابل انتقال، میسر می باشد. در حال حاضر هر سهم شهرک چناران 2 معادل 10 سهم مجتمع باغ لاله می باشد.

  


دریافت کد پرواز حباب ها
سایت خدماتی و هنری نایت اسکینابزار های وبلاگ نویسینمایشگر تاریخ به صورت فارسی

استخاره با قرآن کریم
دریافت کد استخاره آنلاین