دهکده ویلایی چناران کلاردشت

مجموعه ویلایی،تجاری مهندسی ساز در شهر کلاردشت: قله زیبایی های ایران

دهکده ویلایی چناران کلاردشت

مجموعه ویلایی،تجاری مهندسی ساز در شهر کلاردشت: قله زیبایی های ایران

دهکده ویلایی چناران کلاردشت

Chenaran Complex
اجاره و فروش ویلا و سوئیت - باغ و زمین
دهکده ویلایی چناران 2 ، واقع در یکی از بهترین مناطق شهر ییلاقی کلاردشت استان مازندران، در دامنه تپه های کردیچال با اشراف کامل به مناظر طبیعی، جنگل کوهدشت و شهرزیبای کلاردشت ، در شیب ملایم 7 درجه و موقعیت شمالی جهت بهره مندی واحد ها از حداکثر زمان نورگیری و در جهت بادهای موسمی واقع شده است.
طراحی ، برنامه ریزی و اجرای این پروژه توسط تیمی متشکل از مهندسان مشاور و طراح و ناظر و مشاوران حقوقی و مالی در گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز و با مشارکت بانک اقتصادنوین انجام شده و در سال 97 بطور کامل افتتاح شده است است.
این پروژه در زمینی به مساحت 3140 متر مربع با کاربری مسکونی و خدماتی با حدود 2200 متر مربع زیربنا شامل واحدهای ویلایی دوبلکس 1 تا 4 خوابه 90 الی 200 متری با طراحی و تجهیزات مدرن و بالاترین کیفیت روز ساخته شده و بصورت مبله تحویل خریداران می گردد.
بطور خلاصه می توان ادعا کرد این مجموعه یکی از بهترین شهرک های احداث شده در شمال کشور و شهرستان کلاردشت می باشد.
آدرس پروژه کلاردشت، روبروی اسپند کلا، خیابان چناران، نبش کوچه پرستش، شهرک چناران 2
مدیر پروژه : 02122981922
تلفن کلاردشت : 01152633035
دفتر تهران : 02166912560
فکس : 02166905331
پست الکترونیک : aria@dr.com
صندوق پستی تهران: 167-14195

دهکده ویلایی چناران دو ، واقع در یکی از بهترین مناطق شهر ییلاقی کلاردشت استان مازندران، در دامنه تپه های کردیچال با اشراف کامل به مناظر طبیعی، جنگل کوهدشت و شهرزیبای کلاردشت ، در شیب ملایم 7 درجه و موقعیت شمالی جهت بهره مندی واحد ها از حداکثر زمان نورگیری و در جهت بادهای موسمی واقع شده است.
طراحی ، برنامه ریزی و اجرای این پروژه توسط تیمی متشکل از مهندسان مشاور و طراح و ناظر و مشاوران حقوقی و مالی در گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز با مشارکت بانک اقتصاد نوین انجام شده است.
این پروژه در زمینی به مساحت 3140 متر مربع با 100مترمربع کاربری تجاری ،توریستی و خدماتی و 2200 متر مربع زیربنای مسکونی شامل واحدهای ویلایی دوبلکس 1 تا 4 خوابه 90 الی 200 متری با طراحی و تجهیزات مدرن و بالاترین کیفیت روز ساخته شده و بصورت آماده تحویل خریداران می گردد و دارای محوطه بازی کودکان فضاهای خدماتی ، نگهبانی مستمر و پارکینگ می باشد. آدرس پروژه کلاردشت، روبروی اسپند کلا، خیابان چناران، نبش کوچه پرستش، شهرک چناران
2

     جهت رفتن به دهکده ویلایی چناران روی عکس کلیک کنید تا مسیر در گوشی شما فعال شود


 

 

 
 












 
 

دریافت کد پرواز حباب ها
سایت خدماتی و هنری نایت اسکینابزار های وبلاگ نویسینمایشگر تاریخ به صورت فارسی

استخاره با قرآن کریم
دریافت کد استخاره آنلاین